SK Innovative E-Shop Parts Pro

Ηλεκτρονικό Εμπόριο – SK E-Shop Parts Pro

Ένας σύγχρονος και αξιόπιστος βοηθός που συμβάλει καταλυτικά στη διάθεση και πώληση των ανταλλακτικών οχημάτων. Η παγκόσμια πραγματικότητα στο ηλεκτρονικό εμπόριο επιβάλει τη δημιουργία σύγχρονων μέσων. Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις λειτουργούν 24 ώρες το 24ωρο, βελτιώνουν σημαντικά την εξυπηρέτηση των πελατών, ενώ διευρύνουν το πελατολόγιο και εκτός των ορίων της τοπικής αγοράς της εκάστοτε επιχείρησης.

SK E-shop Parts Pro

Το E-shop Parts Pro διαθέτει ενσωματωμένη αναζήτηση βάσης ανταλλακτικών αυτοκινήτου. Μπορεί να διασυνδεθεί εύκολα με αποθήκες προμηθευτών, είναι SEO friendly ενώ μπορεί να παρουσιαστεί σωστά σε κάθε συσκευή (responsive design).

Σύντομη ανάλυση:

Αναζήτηση

o Μηχανικών ανταλλακτικών βάσει μάρκας, μοντέλου, χρονολογίας, κινητήρα οχήματος.

o Ειδών φανοποιίας.

o Ειδών ειδικής κατηγορίας (όπως λιπαντικά, μπαταρίες, χημικά, αξεσουάρ).

o Ολόκληρου ή μέρους της περιγραφής ή του κωδικού του είδους.

Εμφάνιση

o Διαθεσιμότητας ειδών

o Συνάφειας ειδών

o Πολλαπλών τιμών ανά είδος

o Αρχικής και τελικής τιμής ανά είδος

o Ειδών σε προσφορά ή νέα είδη

o Ειδών σε περισσότερες από μια κατηγορίες ή υποκατηγορίες

o Φωτογραφιών και τεχνικών χαρακτηριστικών των ειδών

o Πολλαπλών κατηγοριών και υποκατηγοριών

 Δυνατότητες

o Διασύνδεσης με αποθήκες ανταλλακτικών προμηθευτών (EDI)

o Διασύνδεσης με εμπορικές εφαρμογές πληροφορικής (ERP) για την εμφάνιση του stock της αποθήκης

o Ταξινόμησης αποτελεσμάτων

o SignIn (Είσοδος), LogOut (Έξοδος), Εγγραφή πελάτη

o Εμφάνισης ιστορικού πλοήγησης (μοντέλων οχημάτων).

o Εμφάνισης ιστορικού αναζήτησης (ειδών).

o Δημιουργίας σελίδων εταιρικής ταυτότητας (Η Εταιρεία, Επικοινωνία, Νέα, Blog κλπ.)

o Σύγκρισης και βαθμολογίας ειδών

o Ολοκλήρωσης και αποστολής παραγγελίας χωρίς υποχρεωτική εγγραφή

o Αυτόματου ελέγχου ορθής συμπλήρωσης υποχρεωτικών πεδίων

o Δημιουργίας, διόρθωσης ποσότητας ή εκκαθάρισης καλαθιού αγορών

o Επιλογής τρόπου πληρωμής (Πληρωμή στο κατάστημα, με χρεωστική – πιστωτική κάρτα, κατάθεση, αντικαταβολή, PayPal, Viva)

o Επιλογής διεύθυνσης τιμολόγησης και παράδοσης των ειδών.

o Επιλογής τρόπου παράδοσης (Μεταφορική, courier, στο κατάστημα)

o Υποχρεωτικής αποδοχής των όρων χρήσης του E-shop.

o Δημιουργίας wish list και μετατροπής σε καλάθι αγοράς.

o Αυτόματης ενημέρωσης του διαχειριστή, αλλά και του πελάτη με email για κάθε παραγγελία.

o Δημιουργίας φόρμας επικοινωνίας μέσω αποστολής email.

o Σύνδεσης με social media.

o Βαθμολογίας προϊόντος.

o Εξαγωγής λίστας ειδών σε αρχεία pdf, xls, xml.

o Λειτουργίας σε όλες τις οθόνες smartphone, tablet, laptop.

o Στατιστικών δεδομένων (google analytics extra).

Βασικά οφέλη για τις επιχειρήσεις:

 Ευρεία γεωγραφική κάλυψη: οι επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα να
απευθυνθούν σε πελάτες που βρίσκονται παντού, χωρίς τη σύσταση τοπικού
υποκαταστήματος.
 Μείωση λειτουργικού κόστους: η μείωση του λειτουργικού κόστους
οφείλεται στο γεγονός ότι οι επιχειρήσεις μπορούν να εξυπηρετήσουν τους
πελάτες με ελάχιστο κόστος. Επίσης όσο ο αριθμός των πελατών
ενός ηλεκτρονικού καταστήματος αυξάνεται, τόσο μειώνεται το συνολικό κόστος
εξυπηρέτησής τους.
 Συνεχής λειτουργία: το διαδίκτυο είναι ίσως τα μοναδικό κανάλι
εξυπηρέτησης πελατών που επιτρέπει την πραγματοποίηση αγορών
οποιαδήποτε στιγμή το 24ωρο.
 Εργαλείο μάρκετιγκ: οι επιχειρήσεις μπορούν να εκμεταλλευτούν τις
δυνατότητες του διαδικτύου για προσφορές, διαχείριση και ενημέρωση
πελατών, στατιστικά στοιχεία πρόσβασης και πωλήσεων.
 Αύξηση των πωλήσεων
 Άμεση ικανοποίηση των πελατών
 Άμεση ενημέρωση των πελατών για καινούρια προϊόντα
 Βελτίωση της επικοινωνίας με τους πελάτες
 Βέλτιστη διαχείριση των προϊόντων και των παραγγελιών