SK – Customer Ticketing

Βοήθησε την ομάδα σου να επιτύχει τους στόχους της!
Αύξησε τα ποσοστά ικανοποίησης των πελατών και συνεργατών της επιχείρησής σου!

Customer Ticketing System

Το SK- Customer Ticketing είναι ένα σύστημα καταγραφής και διαχείρισης αιτημάτων υποστήριξης με την μορφή Tickets. Απευθύνεται σε κάθε είδους εταιρεία που επιθυμεί την γρήγορη και αποτελεσματική οργάνωση & ψηφιοποίηση των αιτημάτων που λαμβάνει από πελάτες και συνεργάτες.

Αναλυτικά περιλαμβάνει:

  1. Καταγραφή ζητημάτων από τους συνεργάτες ή πελάτες με μοναδικό κωδικό ticket για άμεση και γρήγορη αναζήτηση κάθε αιτήματος αλλά και διατήρησης ιστορικού, συμβάλλοντας στην αποφυγή λαθών.
  2. Όλα τα αιτήματα των πελατών ή συνεργατών καταγράφονται σε ένα κεντρικό σημείο για την διαχείρισή τους από όλους τους εργαζόμενους της επιχείρησης. Με αυτό τον τρόπο, εξασφαλίζουμε ότι ακόμα κι αν ένας εκπρόσωπος απουσιάζει το αίτημα μπορεί ν’ ανατεθεί άμεσα σε άλλο εκπρόσωπο διατηρώντας την πλήρη ιστορικότητά του (μεθόδους επίλυσης, νέες και προηγούμενες πληροφορίες). Ο εκπρόσωπος μπορεί ανά πάσα στιγμή να φιλτράρει & να παρακολουθεί την εξέλιξη και την πορεία επίλυσης ενός αιτήματος.
  3. Εισαγωγή περιγραφών, εικόνων ακόμη και επισυναπτόμενων αρχείων στα tickets που δημιουργούν οι πελάτες ή συνεργάτες. Η εταιρεία λαμβάνει όλη την απαραίτητη πληροφορία που χρειάζεται για να προβεί στη σωστή ανάθεση και επίλυση του ζητήματος.
  4. Άμεση αλληλεπίδραση της εταιρείας με τους πελάτες, συνεργάτες καταγραφή σχολίων, παρατηρήσεων και εναλλαγή status.
  5. Διατήρηση στατιστικών στοιχείων με καταγραφή χρήσιμων δεδομένων όπως η ώρα δημιουργίας και επίλυσης, ο αριθμός ticket από συγκεκριμένο πελάτη ή συνεργάτη και πολλά ακόμα.