SK Innovative E-Shop Lite

Το E-shop Lite της SK βασίζεται στην παγκοσμίως αναγνωρισμένη πλατφόρμα OpenCart. Προσφέρει απεριόριστες δυνατότητες και εξοπλίζει τον επαγγελματία με ένα πανίσχυρο εργαλείο αύξησης των πωλήσεων. Σκοπός μας είναι να δημιουργήσουμε ένα e-shop φιλικό προς τον χρήστη, αξιόπιστο, γρήγορο και λειτουργικό.

E-shop Lite
  1. Το SK Innovative E-shop Lite υποστηρίζει την αυτόματη εισαγωγή προϊόντων είτε από δική σας βάση δεδομένων, είτε από βάσεις δεδομένων των προμηθευτών σας (Excel, csv, xml).
  2. Ταξινόμηση αποτελεσμάτων, εμφάνιση ιστορικού αναζήτησης ειδών.
  3. SignIn (Είσοδος), LogOut (Έξοδος), Εγγραφή νέου πελάτη.
  4. Φίλτρα Αναζήτησης προϊόντων, σύγκριση και βαθμολογία ειδών.
  5. Ολοκλήρωση και αποστολή παραγγελίας χωρίς υποχρεωτική εγγραφή χρήστη.
  6. Αυτόματος έλεγχος ορθής συμπλήρωσης υποχρεωτικών πεδίων.
  7. Δημιουργία, διόρθωση ποσότητας ή εκκαθάριση καλαθιού αγορών.
  8. Επιλογή όλων των τρόπων πληρωμής (Πληρωμή στο κατάστημα, με χρεωστική – πιστωτική κάρτα, κατάθεση, αντικαταβολή, PayPal, Viva). Δυνατότητα σύνδεσης με μηχάνημα POS.
  9. Επιλογή διεύθυνσης τιμολόγησης και παράδοσης των ειδών.
  10. Επιλογή όλων των τρόπων παράδοσης (Μεταφορική, courier, πληρωμή στο κάταστημα).
  11. Υποχρεωτική αποδοχή των όρων χρήσης του ηλεκτρονικού καταστήματος και συμμόρφωση με τους κανόνες του GDPR.
  12. Δημιουργία λίστας αγαπημένων και μετατροπή της σε καλάθι αγοράς.
  13. Αυτόματη ενημέρωση του πελάτη με e-mail για την καταχώρηση παραγγελίας και την αλλαγή κατάστασής της.
  14. Δημιουργία φόρμας επικοινωνίας μέσω αποστολής e-mail.
  15. Σύνδεση με τα social media.
  16. SEO friendly.
  17. Εξαγωγή λίστας ειδών σε αρχεία.
  18. Responsive Design (smartphones, tablets, laptops).

Βασικά οφέλη για τις επιχειρήσεις:

 Ευρεία γεωγραφική κάλυψη: οι επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα να
απευθυνθούν σε πελάτες που βρίσκονται παντού, χωρίς τη σύσταση τοπικού
υποκαταστήματος.
 Μείωση λειτουργικού κόστους: η μείωση του λειτουργικού κόστους
οφείλεται στο γεγονός ότι οι επιχειρήσεις μπορούν να εξυπηρετήσουν τους
πελάτες με ελάχιστο κόστος. Επίσης όσο ο αριθμός των πελατών
ενός ηλεκτρονικού καταστήματος αυξάνεται, τόσο μειώνεται το συνολικό κόστος
εξυπηρέτησής τους.
 Συνεχής λειτουργία: το διαδίκτυο είναι ίσως τα μοναδικό κανάλι
εξυπηρέτησης πελατών που επιτρέπει την πραγματοποίηση αγορών
οποιαδήποτε στιγμή το 24ωρο.
 Εργαλείο μάρκετιγκ: οι επιχειρήσεις μπορούν να εκμεταλλευτούν τις
δυνατότητες του διαδικτύου για προσφορές, διαχείριση και ενημέρωση
πελατών, στατιστικά στοιχεία πρόσβασης και πωλήσεων.
 Αύξηση των πωλήσεων
 Άμεση ικανοποίηση των πελατών
 Άμεση ενημέρωση των πελατών για καινούρια προϊόντα
 Βελτίωση της επικοινωνίας με τους πελάτες
 Βέλτιστη διαχείριση των προϊόντων και των παραγγελιών